10 pytań do... ( Pani Agnieszka Zawrzykraj)

Cześć!

dzisiaj zadam 10 pytań do pani Agnieszce Zawrzykraj


1:Wróćmy do Pani dzieciństwa.Ma Pani 6 lat kim chciałaby Pani wtedy zostać?

Zawsze chciałam być weterynarzem urbanistą - nawet jak miałam 6 - kiedy mówiłam o tym w podstawówce, nikt nie wiedział jeszcze kto to jest urbanista 

2: Najlepsze wspomnienie z wakacji?

Odkupienie za 100 widokówek od chłopaków z osiedla kociaczka, którego znaleźli w śmietniku i przyniesienie do domu - to była super kocica Gertruda.

3: Co Pani najbardziej lubi w swojej pracy? 

Kontakt z ludźmi - i tymi mniejszymi i tymi większymi. 

4:Jakie ma Pani hobby? 

Zwierzęta - w szczególności psy i rośliny - w szczególności lecznicze.

5: Jaki kraj chciałaby pani zwiedzić?

Japonię - architektura, ogrody, ludzie i ich

zwyczaje - wszystko dla mnie egzotyczne.

6:jaki jest Pani ulubiony kolor?

Biały - choć to nie kolor.

7: Lubi Pani słuchać muzyki? Ma Pani ulubiony zespół, wykonawcę?

Bardzo lubię, moim ulubionym zespołem jest Queen.

8: Jakie cechy u ludzi Pani ceni, a jakich Pani nie toleruje?

Lubię w ludziach serdeczność, otwartość, dobre serce, nie toleruję tych, którzy są są wredni i krzywdzą innych.

9: Jaki przedmiot był Pani ulubiony w szkole a jakiego Pani nie lubiła?

Plastyka - bardzo lubiłam rysować i malować, nie lubiłam wfu - buntowałam się przeciwko utartym schematom w każdej z proponowanych gier.

10: Gdzie chciałaby Pani być za 5, 10 lat?

W otoczeniu przyjaciół - z rodziny i spoza rodziny, ze szczęśliwymi zwierzakami, w zieleni, słońcu i cieple, zdrowiu i wielkim uśmiechu.


Pozdrawiam😁

Komentarze