10 pytań do... (P. Joanna Zalewska-Wychota)

Witajcie

dzisiaj zadamy 10 pytań pani Joannie Zalewskiej-Wychocie

1:Wróćmy do Pani dzieciństwa.Ma Pani 6 lat kim chciałaby Pani wtedy zostać?

Niestety nie potrafię sobie tego przypomnieć, chyba nie myślałam wtedy o mojej przyszłości

2: Najlepsze wspomnienie z dzieciństwa?

Oglądanie z mamą bajek na rzutniku (urządzenie na którym wyświetlało się bajki zapisane na kliszy)

3: Co Pani najbardziej lubi w swojej pracy?

Rozmowy i kontakt z dzieciakami 

4:Jakie ma Pani hobby?

Lubię czytać książki

5: Jaki kraj chciałaby Pani zwiedzić?

Kanadę i Stany Zjednoczone

6:jaki jest Pani ulubiony kolor?

Zielony i czerwony

7: Lubi Pani słuchać muzyki? Ma Pani ulubiony zespół, wykonawcę?

Uwielbiam, lubię Florence and the machine, Sorry boys, Kwiat Jabłoni, Hey, Tori amos i wielu innych wykonawców

8: Jakie cechy u ludzi Pani ceni, a jakich Pani nie toleruje?

Lubię otwartość w ludziach, zwłaszcza otwarty umysł, tolerancję, i szacunek, zaś nienawidzę nietolerancji, chamstwa i uprzedzeń

9: Jaki przedmiot był Pani ulubiony w szkole a jakiego Pani nie lubiła?

Lubiłam historię, język polski, i geografię. Szczerze nie znosiłam matematyki. Jak mam koszmar senny związany ze szkołą to zawsze jestem na matematyce!

10: Gdzie chciałaby Pani być za 5, 10 lat?

Nie wiem 

Komentarze