10 pytań do…( pani Ala Sęk)

Cześć! 
Dzisiaj mam dla was wywiad z panią Ala Sęk ( nie wiedziałam jak poprawnie zapisać pełne imię, więc napisałam zdrobnienie, mam nadzieje, że nie urażę tym pani)

1:Wróćmy do Pani dzieciństwa.Ma Pani 6 lat kim chciałaby Pani wtedy zostać?

Pielęgniarką 

2: Najlepsze wspomnienie z wakacji?

Mama..przytulanie..

3: Co Pani najbardziej lubi w swojej pracy? 

Kontakt z dziećmi, pokonywanie własnych niedoskonałości

4:Jakie ma Pani hobby? 

Kolekcjonowanie rzeczy osobliwych 

5: Jaki kraj chciałaby pani zwiedzić?

Chile

6:jaki jest Pani ulubiony kolor?

Błękit

7: Lubi Pani słuchać muzyki? Ma Pani ulubiony zespół, wykonawcę?

Lubię muzykę, brak konkretów

8: Jakie cechy u ludzi Pani ceni, a jakich Pani nie toleruje?

Oddanie, zaangażowanie, lojalność, kulturę osobistą. Nie toleruję odwrotności tych cech 

9: Jaki przedmiot był Pani ulubiony w szkole a jakiego Pani nie lubiła?

lubiłam biologię, nie lubiłam matematyki

10: Gdzie chciałaby Pani być za 5, 10 lat?

W pięknym miejscu


Pozdrawiam😁

Komentarze