10 pytań do...( pani Karolina Prochenka)

Cześć

dzisiaj zadamy 10 pytań pani Karolinie Prochence

1:Wróćmy do Pani dzieciństwa.Ma Pani 6 lat kim chciałaby Pani wtedy zostać?

 W wieku 6 lat miałam wiele różnych pomysłów na życie. Chciałam być zarówno astronautą, mechanikiem samochodowym jak i  sklepową.

2: Najlepsze wspomnienie z dzieciństwa?

 Moje całe dzieciństwo, powiedzmy do 9-10 roku życia, kręciło się wokół olbrzymiej pryzmy piachu usypanej na środku podwórka mojego rodzinnego domu w Siedlcach. Ten piach służył mi i moim koleżankom za wspaniałą bazę do wszelkiego rodzaju zabaw: skakaliśmy na niego z drzewa, robiliśmy tunele, bawiliśmy się w sklep rzeźbiąc półki i lady z piachu czy bawiliśmy się w tzn dom 

3: Co Pani najbardziej lubi w swojej pracy? 

W mojej pracy najbardziej lubię uśmiech na twarzach moich uczniów gdy chętnie przychodzą na zajęcia  a wielką satysfakcję czuję wtedy gdy ktoś polubił mój przedmiot a wcześniej za nim nie przepadał 

4:Jakie ma Pani hobby? 

Chodzę na zajęcia ceramiczne. Ulepiłam już wiele prac, które są w wielu miejscach w moim domu  Oprócz tego lubię jeździć na rowerze i pływać. Uwielbiam swój ogródek gdzie latem spędzam dużo czasu 

5: Jaki kraj chciałaby Pani zwiedzić? 

Najbardziej chciałabym zwiedzić Australię. Dlaczego? Zwierzęta endemiczne, najczystsze powietrze na świecie nieopodal Tasmanii, odwrotność pór roku w stosunku do Polski (pojechałabym zimą by skosztować tamtejszego lata )

6:jaki jest Pani ulubiony kolor? 

Lubię wiele kolorów. Pokój mam pomarańczowy (bardzo energetyzujący przy pracy online), ubrania w różnorakich kolorach (żółte, niebieskie, zielone, białe). Raczej nie lubię czarnego.

7: Lubi Pani słuchać muzyki? Ma Pani ulubiony zespół, wykonawcę? 

Muzyka... słucham wszystkiego po trochu. Często lubię słuchać ciszy  rzadko włączam radio gdy jadę samochodem, nigdy nie słucham muzyki jeżdżąc rowerem czy będąc na spacerze, czasami sprzątając lub gotując słucham Maroon 5 lub Coldplay 

8: Jakie cechy u ludzi Pani ceni, a jakich Pani nie toleruje? 

Lubię ludzi empatycznych, komunikatywnych i wesołych. Stronię od hipokrytów, ponuraków i tych, z którymi nie da się merytorycznie pokonwersować używając konkretnych argumentów.

9: Jaki przedmiot był Pani ulubiony w szkole a jakiego Pani nie lubiła? 

W szkole podstawowej bardzo lubiłam matematykę i angielski. Nigdy nie lubiłam biologii 

10: Gdzie chciałaby Pani być za 5, 10 lat?

W Józefosławiu mam swój dom i swoje miejsce. Rzadko ruszam się gdzieś poza moją wieś  Mam tu dom, męża, dzieci, pracę, cudowych znajomych i oby tak zostało. Nie potrzebuję niczego innego  Jestem szczęśliwa i spełniona 


Pozdrawiam😁

Komentarze